A- A A+
Ақмола облысының
ресми интернет-ресурсы
Қаз | Рус | Eng
Медициналық қызмет көрсету

Ақмола облысы денсаулық сақтау саласының
Ақпараты

(2017 ж. 4 ай)

Денсаулық сақтау бюджетi 2017 жылы 40,3 млрд теңгенi құрады, соның iшiнде республикалық бюджет — 12,2 млрд теңге, облыстық бюджет — 3,6 млрд теңге, Медициналық көмекке ақы төлеу комитетiнiң департаментi — 24,5 млрд теңге (МӘМС жүйесiне көшуiне байланысты ағымдағы жылы АЕК, стационар, ЖБНЫК, онкология, мектеп медицинасы — 60% қаржыландыру МҚАТКД берiлдi).

Ағымдағы жылы облыстық бюджеттен астана маңы аумақтарын дамыту бағдарламасын жүзеге асыру шеңберiнде Бурабай ауданы, Кенесары ауылында аусымына 25 келушiге арналған дәрiгерлiк амбулатория құрылысына (107,3 млн теңге) және денсаулық сақтау нысандарының құрлысына 15 ЖСҚ әзiрлеуге 74,1 млн теңге қаражат бөлiндi.

Ағымдағы жылы жалпы сомасы 1074,2 млн теңгеге күрделi жөндеудiң 9 жобасын жүзеге асыру жоспарланып отыр, сондай-ақ Егiндiкөл ОАА; Еңбекшiлдер ОАА және Жақсы ауданы Қима ауылында дәрiгерлiк амбулаторияның ЖСҚ әзiрленетiн болады, оған 36,4 млн теңге қаражат жоспарланған, (2016 жылы 8 жаңа нысан iске қосылды — аудан орталықтарында бiр емхана және бiр аурухана, ауылдық елдi мекендерде бес дәрiгерлiк амбулатория және бiр фельдшерлiк-акушерлiк, жиырма сегiз (28) денсаулық сақтау нысанына күрделi жөндеу жүргiзiлдi).

Бiрiншi тоқсанның қорытындысы бойынша 6 жоба бойынша келiсiмшарттар жасалып және келiмшарттар мiндеттемелерiне сай аванстық төлемдер жүргiзiлдi.

Жергiлiктi бюдет қаражаты есебiнен 270 бiрлiк медициналық жабдық және автокөлiк сатып алуға 1,7 млрд теңге көзделген, есеп беру кезеңiнде 1,2 млрд теңгеге келiсiмшарт жасалды, 142,7 млн теңгеге 41 бiрлiк медициналық жабдық және автокөлiк сатып алынды.

Мемлекет Басшысы жолдауының шеңберiнде әлеуметтiк салада мемлекеттiк-жекешелiк әрiптестiктi дамыту бөлiгiнде төрт жоба iске асырылуда:

- Бурабай көпбейiндi ауданаралық ауруханасы, Бурабай аудандық емханасы — 2 денсаулық сақтау нысанын сатып алу құқығынсыз сенiмгерлiк басқаруға беру;

- Целиноград ауданы, Қосшы ауылында аусымына 150 келушiге арналған ауылдық емхана құрылысы — Целиноград аудандық әкiмдiкпен жер учаскесiн бөлу мәселесi қаралуда;

- Астана қ. №2 Ақмола облыстық ауруханасына емдеу-диагностикалық корпустың құрылысы — жобаның тұжырымдамасы әзiрлендi, ол мүдделi органдарда сараптамадан өтуде.

Мемлекеттiк медициналық ұйымдардағы дәрiгерлердiң саны есеп беру кезеңiнде 2,2% қысқарған (1793-тен 1753 адамға дейiн), ал орта медицина қызметкерлерiнiң саны 3,2% ұлғайған (6037-ден 6242 адамға дейiн).

Бүгiнгi таңда жергiлiктi бюджет қаражаты және шаруашылық субъектiлердiң қаражаты есебiнен Ақмола облысы мектептерiнiң 217 түлегi медициналық ЖОО-да бiлiм алуда.

Кадрларды, дәрiгерлер және орта медицина қызметкерлерiнiң бiлiктiлiгiн арттыру және қайта даярлау мәселесiне ерекше назар аударылады, олар озық республикалық клиникалар мен орталықтарда, соның iшiнде шетел мамандарын тарту арқылы оқытылып отырады, есеп беру кезеңiнде 150 адам оқытылды, соның iшiнде 87 БМСК маманы. Басымды бағыттар бойынша оқыту кестесi бекiтiлдi.

Стационарлық нысанында жоғары мамандандырылған медициналық көмек (бұдан әрi — ЖММК) облыстың 3 медициналық ұйымдарында көрсетiледi (Ақмола облыстық ауруханасы, №2 Ақмола облыстық ауруханасы, Қалалық ауруханасы).

Осы ұйымдарда ЖММК 8 бейiн бойынша көрсетiледi (кардиохирургия, кардиоинтервенция, травматология, урология, гинекология, нейрохирургия, хирургия, ЛОР).

2016 жылдан бастап 2016-2019 жылдарға арналған медициналық көмек көрсетудiң 5 бағыты бойынша (онкология, инфаркт, инсульт, түрлi жарақат, ана және балаға) ықпалдастыру үлгiсiн енгiзу бойынша Жол картасы жүзеге асырылуда, iс-шаралардың жетiстiктерi сапалы медициналық көмектi қамтамасыз ету және денсаулықты қорғау мәселелерiнiң проблемаларын шешу, бiлiктi кадрлармен қамтамасыз ету, қажеттi медициналық жабдықтармен жарақтандыруға бағытталған.

Сондай-ақ Көкшетау қ. емханаларында үш нозология бойынша — артериальды гипертензия, қант диабетi, созылмалы жүрек (облыс 7 пилотты өңiрлерге енген жоқ, өз бетiнше енгiзiлдi) ауруларын басқару пилотты бағдарламасы енгiзiлдi. Денсаулық сақтау жүйесiн ақпараттандыру мақсатында облыстың барлық емханаларына Кешендi медициналық ақпараттық жүйе (бұдан әрi — КМАЖ) енгiзiлдi.

«Денсаулық сақтау және әлеуметтiк салада «100 нақты қадам» Ұлт жоспарын орындауға орай мiндеттi әлеуметтiк медициналық сақтандыруды енгiзу мәселелерi бойынша ақпараттық-түсiндiру жұмыстарын (бұдан әрi -АТЖ) жүргiзу бойынша аудандық және қалалық штабтар құрылып, құрамдары бекiтiлдi.

Халық арасында мiндеттi әлеуметтiк медициналық сақтандыруды енгiзу бойынша АТЖ 3-кезеңiн өткiзу шеңберiнде жұмыс топтары құрылып облыс өңiрлерiне бару арықыл 297 кездесу өткiзiлдi, 27816 адам қамтылды. Барлық iс-шаралар, штабтың отырыстары, оқыту семинарлары БАҚ қатысуымен өтедi.

Сондай-ақ, 2017 жылдың 5 сәуiрiнен бастап республиканың барлық өңiрлерiнде «Емханаға тiркел де — МӘМС жүйесiндегi өз мәртебеңдi анықта!» атты емханаларға тiркелу науқаны басталды. Бүгiнгi таңда медициналық ұйымды еркiн таңдау құқығымен азаматтарды тұрақты немесе уақытша тұратын жерiндегi медициналық ұйымдарға тiркеу және анықтау, МӘМС жүйесiнде медициналық қызмет тұтынушы мәртебесiн анықтау бойынша жұмыстар жүргiзiлуде. Бүгiнгi таңда 3567 азамат өзiнiң құқығын иелендi.

Сондай-ақ, МӘМС жүйесiн енгiзу бойынша АТЖ жөнiндегi Медиа-жоспар әзiрленiп, облыс әкiмiнiң орынбасарымен бекiтiлдi, жергiлiктi телеарналарда бейнероликтер трансляцияланып, теледидарда спикерлер сөз сөйлеп (23), БАҚ мақала (72) жарияланды. Қала және аудандарда баннерлер орнатылуда.

Әкiмдiк, басқарма, медицина ұйымдарының сайттарында МӘМС енгiзу туралы ақпарат орналастырылды.

Мiндеттi әлеуметтiк медициналық сақтандыруды енгiзу бойынша АТЖ 3-кезеңiн өткiзу шеңберiндегi жұмыстар жалғастырылуда.

Ақмола облысының денсаулық сақтау қызметiнiң
2016 жылдың қорытындылары және 2017 жылға мiндеттер

Мемлекет Президентiнiң жыл сайынғы Жолдауларында халық денсаулығын қорғау, ана мен бала денсаулығын сақтау, қан айналым жүйесi ауруларынан, туберкулез, онкопатологиядан өлiмдi азайту бойынша шараларға ерекше көңiл бөлiнуде, ол елiмiзде жалпы өлiм-жiтiм көрсеткiштерiн азайтуға және тиiсiнше қазақстандықтардың өмiр сүру жасын ұлғайту мүмкiнiдiгiне қол жеткiзiледi.

Елбасы өзiнiң кезектi Жолдауында негiзгi басымды бес бағыт бойынша Қазақстанда Үшiншi жаңғыртуды жүзеге асыруды қамтамасыз ету мiндетiн қойды, онда экономикалық өсудiң жаңа моделiн құру қажет, ол елiмiздiң жаһандық бәсекеге қабiлеттiлiгiн қамтамасыз етедi.

2016-2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттiк бағдарламаның негiзгi бағыттарының бiрi бастапқы медициналық-санитариялық көмектiң тиiмдi қызметiн арттыру, халық өлiмiнiң негiзгi себептерiнiң бiрi болып есептелетiн ана өлiмiне жол бермеу, нәресте өлiмiн азайту, қан айналым жүйесi ауруларынан, туберкулез, онкопатология және жарақаттанудан өлiмдi азайту, сектораралық өзара iс-қимылды күшейту болып табылады, оның шеңберiнде мемлекеттiк және мемлекеттiк емес ұйымдардың қатысуымен облыста халық денсаулығын сақтауда түрлi iс-шаралар жүзеге асырылды.

2016 жылы денсаулық сақтау бюджетi 36,9 млрд теңгенi құрады, соның iшiнде облыстық бюджет қаражатынан 8,4 млрд теңге, республикалық бюджеттен 28,5 млрд теңге, МҚАТКД арқылы — 9,3 млрд теңге.

Жылдың қорытындысы бойынша игеру 100% құрады.

Дәрi-дәрмек, азық-түлiк және коммуналдық қызметтердiң бағасының өсуiне байланысты, бюджет қаражаттарының тапшылығынан, жылдың басынан бастап медициналық ұйымдар бойынша кредиторлық берешек 650,0 млн теңгенi құрады (мерзiмi өткен), қаржылық басқаруда қабылданған шаралардың нәтижесiнде және автоматтандырылған бухгалтерлiк есепке (1С: Бухгалтерия) ауысуымен 2016 жылдың соңында осы берешектердi 44,5 млн теңгеге дейiн азайтуға қол жеткiзiлдi (азайту 93%).

2016 жылы денсаулық сақтаудың 9 нысанының құрылысы жоспарланған болатын, оның 8-i жаңа нысан iске қосылды (соның iшiнде: Ақкөл ауданы Ақкөл қ. аусымына 250 келушiге арналған 1 емхана, Жарқайың ауданы Державинск қ. емханамен қосарланған 1 аурухана, Астрахан ауданы Петровка с. 1 ФАП, 5 дәрiгерлiк амбулатория Зерендi ауданы Троицкое с., Есiл ауданы Интернациональное с., Бурабай ауданы Веденовка с., Атамекен с., Целиноград ауданы Қабанбай ауылында).

Ағымдағы жылы облыстық бюджеттен Бурабай ауданы Кенесары ауылында аусымына 25 келушiге арналған дәрiгерлiк амбулаторияның құрылысына қаражат бөлiнген (107,3 млн теңге) және астана маңындағы аймақтарды дамыту бағдарламаны жүзеге асыру шеңберiнде денсаулық сақтау нысандарының құрылысына 15 ЖСҚ әзiрлеуге 74,1 млн. теңге бөлiндi.

Сондай-ақ Көкшетау қ. онкологиялық емхананың құрылысына республикалық бюджеттен қаражат бөлу туралы мәселе шешiлуде.

Есептiк жылы жалпы сомасы 481,2 млн теңгеге 28 нысанға жөндеу жұмыстары жүргiзiлдi.

2017 жылы жалпы сомасы 917,7 млн теңгеге күрделi жөндеудiң 6 жобасын жүзеге асыру жоспарланып отыр, сондай-ақ Егiндiкөл ОАА күрделi жөндеуге ЖСҚ әзiрленетiн болады, оған 7,0 млн теңге сомада қаражат жоспарланған.

2016 жылы материалдық-техникалық базаны нығайтуға облыстық бюджет қаражаты есебiнен 622,1 млн теңге бөлiндi.

Бес бағыт бойынша Жол картасын жүзеге асыру шеңберiнде 274 бiрлiк медициналық жабдық, соның iшiнде «СК-Фармация» ЖШС-нен 75 бiрлiк медициналық жабдық 90,2 млн теңге сомаға, 12 бiрлiк автокөлiк сатып алынды.

2017 жылы республикалық бюджет қаражаттары есебiнен 765,0 млн теңге сомаға 3 бiрлiк медициналық техника алу жоспарланған, соның iшiнде: Атбасар көп бейiндi ауданаралық ауруханасына компьютерлiк томограф 250,0 млн теңге сомаға, Ақмола облыстық ауруханасына ангиограф 395,0 млн теңге сомаға, Ақмола облыстық онкологиялық диспансерiне 120,0 млн теңге сомаға цифрлық маммограф алу жоспарланған.

Жергiлiктi бюджет қаражаты есебiнен 232 бiрлiк медициналық техника, 35 бiрлiк автокөлiк алуға 1,7 млрд теңге сома қаражат көзделген.

Қаржылық лизинг шеңберiнде 471,4 млн теңге сомаға 16 бiрлiк техника сатып алу көзделген.

Осыған байланысты бөлiнген қаражаттарды уақытылы игеру және тиiмдi пайдалануды қамтамасыз ету қажет.

Бұрын анықталған мәселелердi шешуге байланысты, қызметтiң инфрақұрылымын дамыту және жетiлдiру, оның материалдық-техникалық базаны нығайту үшiн негiзгi бағыттар шеңберiнде, әр тоқсанның қорытындысы бойынша бiрiншi басшылардың мiндеттi есебiмен денсаулық сақтау ұйымдарының материалдық-техникалық базаны нығайту бойынша 3 жылдық жоспарын әзiрлеу бойынша белсендi жұмыс жүргiзу қажет.

Мемлекет Басшысының жолдауының шеңберiнде әлеуметтiк салада мемлекеттiк-жеке әрiптестiктi дамыту бөлiгiнде бiз төрт жобаны iске асырудамыз:

- Бурабай көп бейiндi ауданаралық ауруханасы, Бурабай аудандық емханасы — 2 денсаулық сақтау нысаны сатып алу құқығынсыз сенiмгерлiк басқаруға беру, осы жобалар бойынша тұжырымдама әзiрлендi, оң экономикалық сараптама алынды, конкурстық рәсiмдер басталды, қорытынды 26 ақпанда шығарылатын болады;

- Целиноград ауданы, Қосшы ауылында аусымына 150 келушiге арналған ауылдық емхана құрылысы — жер учаскесiн бөлу туралы Целиноград аудандық әкiмдiкпен мәселе қаралуда;

- Астана қ. №2 Ақмола облыстық ауруханасына емдеу-диагностикалық корпустың құрылысы — жобаның тұжырымдамасы әзiрлендi, ол мүдделi органдардан сараптамадан өтуде.

Медициналық қызметтердiң сапасын құрайтын негiздiң бiрi бiлiктi кадрлар болып табылады.

Мемлекеттiк медициналық ұйымдардағы дәрiгерлердiң саны есеп беру кезеңiнде 2% қысқарған (1842 тен 1804 адамға дейiн), ал орта медицина қызметкерлерiнiң саны 0,8 % ұлғайған (6122 ден 6074 адамға дейiн).

Жыл бойы кадрларды тарту және бекiту бойынша бiрқатар жұмыстар жүргiзiлдi. Облыстың медициналық ұйымдарына 359 медициналық қызметкер келдi, соның iшiнде 70 дәрiгер және 289 орта медицина қызметкер. Ауылдық денсаулық сақтау ұйымдарына 25 дәрiгер 54 орта медицина қызметкреi жiберiлдi.

74 медицина қызметкерiне тұрғын үй бөлiндi, соның iшiнде 22 — ауылдық елдi мекенде. 67 жас маманға 9,9 млн теңге сомада «жәрдемақы» төлемi жүргiзiлдi, 34 жас маманға тұрғын үй алуға жалпы 100,6 млн теңге сомаға кредит бөлiндi.

2016 жылдың қорытындысы бойынша жергiлiктi бюджет қаражаты және шаруашылық субъектiлердiң қаражаты есебiнен Ақмола облысы мектептерiнiң 116 түлегi медициналық ЖОО-да бiлiм алуда.

Медициналық ЖОО-да, ғылыми орталықтар, медициналық колледждерiнде 265 дәрiгер және 754 орта медицина қызметкерi бiлiктiлiктi арттыру және қайта даярлаудан өттi.

Бүгiнгi таңда жергiлiктi бюджет қаражаты және шаруашылық субъектiлердiң қаражаты есебiнен Ақмола облысы мектептерiнiң 217 түлегi медициналық ЖОО-да бiлiм алуда.

Есеп беру жылында халықты амбулаторлық тегiн қамтамасыз ету үшiн жергiлiктi бюджет қаражаты есебiнен 300 аталым препарат 1,6 млрд теңге сомаға дәрiлiк заттар сатып алынды.

Диспансерлiк есепте тұрған емделушiлердiң 45% жуығы кардиологиялық дерттер және артериальды гипертензиямен болып табылады. Олар толық көлемде дәрiлiк заттармен қамтамасыз етiлдi. Сондай-ақ ағзаларын ауыстырғаннан кейiнгi емделушiлер (45), психоневрологиялық және эндокриндi жүйесi аурулармен және т.б. емделушiлер қымбат тұратын препараттармен толық көлемде қамтамасыз етiлдi.

Сонымен қатар, 1,8 млрд теңге сомада республикалық бюджет қаражаты есебiнен сатып алынған, қымбат тұратын дәрiлiк заттар босатылды.

Ағымдағы жылы мiндеттi әлеуметтiк медициналық сақтандыру енгiзiлуiне байланысты амбулаторлық дәрiлiк қамтамасыз етудi қаржыландыру жергiлiктi бюджеттен толығымен республикалық бюджетке көштi. 2017 жылға жалпы бөлiнген қаражаттар сомасы — 3,5 млрд теңге.

Бүгiнгi таңда ауылдық жерлердегi әлеуметтiк осал топтағы халықты қолдау үшiн — мемлекеттiк дәрiхана желiсi арқылы құнына 5% үстемемен төмен бағамен дәрiлiк заттарды бөлшек саудада жүзеге асыру басталды (31 әлеуметтiк дәрiхана қызмет атқаруда).

2016 жылдан бастап 2016-2019 жылдарға арналған көмек көрсетудiң 5 бағыты бойынша (онкология, инфаркт, инсульт, түрлi жарақат, ана мен бала) ықпалдастырылған үлгiсiн енгiзу бойынша Жол картасы жүзеге асырылуда, оның iс-шаралары сапалы медициналық көмек және денсаулықты қорғау мәселелерi бойынша шешiм, кадрлармен қамтамасыз ету, қажеттi медициналық жабдықтармен толық жарақтандыруды қамтамасыз етуге бағытталған.

Жол картасының толықтай iске асырылуы үйлестiру кеңесiнде қаралады.

Жүргiзiлген iс-шаралардың нәтижесiнде облыс халқының негiзгi әлеуметтiк-елеулi араулары бойынша келесi нәтижелерге қол жетiкiзiлдi:

- жалпы өлiм-жiтiм 5,1% азайы, және 9,19 құрады (2015 жылы 9,69)

- 2015 жылмен салыстырғанда онкологиялық аурушаңдық онкопатологияны ерте анықтау есебiнен 1,4% ұлғайды (245,3 тен 248,8 дейiн), өлiм-жiтiм 2,8 % азайған (124,77 ден 121,27 дейiн)

- қан айналым жүйесi аурулары 0,8 % ұлғайған (2036,3 тен 2053,5 дейiн), өлiм-жiтiм көрсеткiшi 13,1 % азайды (284,96 дан 247,67 дейiн).

- жарақат және оқыс оқиғалардан аурушаңдық 2,3% азайды (3604,0 ден 3519,5 дейiн), өлiм-жiтiм 17,8% (103,45 тен 84,94 дейiн) азайды.

- нәресте өлiмi 2015 жылмен салыстырғанда 1000 туғанға 9,7 ден 7,6 дейiн төмендедi.

- ана өлiмi тiркелген жоқ.

Мiндеттi әлеуметтiк медициналық сақтандыру жүйесiнде (МӘМС) — бұл денсаулықты сақтау саласында әлеуметтiк мүдделердi қорғайтын мемлекеттiк жүйе.

МӘМС сақтандырылған Қазақстанның барлық азаматтарына жынысы, жасына, әлеуметтiк мәртебесiне, тұрғылықты жерiне және табысына қарамастан медициналық және дәрi-дәрмектiк көмекке тең қол жетiмдiлiктi, азаматтарға өзiнiң денсаулығы туралы дербес қамқорлықтың маңыздылығын сезiнуге көмектеседi.

«Сақтандыру медицинасы, бiрiншiден тәуекелдер және қатерлердi өткеруге мүмкiндiк бередi, барлық әлем бойынша халықтың қартаюы өтiп жатыр. Бұл жақсы, бiз Қазақстанда өмiр ұзақтығына қол жеткiздiк, ол 72 жасқа дейiн ұлғайды. Бұл медицинадағы және жалпы қоғамдағы жетiстiк, бiрақ сонымен қатар, егде адамдар денсаулық сақтау жүйесiнде зор жүктеме артуда, сондықтан да олар жиi ауырады және медициналық қызметтердi талап етедi».

Денсаулық сақтаудың барлық шығындарының 50% көбi 5 жасқа дейiнгi балалар мен 65 жастан жоғары егде адамдарға шығындалады. Сондықтан медициналық қызметтерге қажеттiлiктiң өсуi денсаулық сақтауды мемлекеттiң инвестициялау қарқынын басып озып отыр. Және сондықтан бiзге бүгiн ынтымақты жауапкершiлiк керек.

МӘМС басқа артықшылығы, тегiн дәрiлiк заттардың тiзбесiн кеңейту.

Дәрiлiк заттар тiзбесiн кезең-кезеңмен кеңейту, бұл сақтандыру қоры есебiнен азаматтардың жеңiлдiк санаттарына берiледi (диабетик, эпилептиктер және т.б.). Паллиативтi көмек элементiн кеңейту (қазiргi сәтте бұл топтағы азаматтар бұндай қызметтердi көбiне өздiгiнен төлейдi), оңалту қызметтерiнiң үлесiн ұлғайту.

Жоғарыда айтылғандардың негiзiнде 2017 жылға келесi басымды мiндеттер анықталды:

1) медициналық ұйымдардың басшылары МӘМС енгiзу туралы ақпараттық-түсiндiру жұмыстарының үшiншi кезеңiн сапалы енгiзу қажет;

2)денсаулық сақтауды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған

«Денсаулық» мемлекеттiк бағдарламасын жүзеге асыру бойынша iс-шаралар жоспарының орындалуын қамтамасыз ету;

3) бастапқы медициналық-санитарлық көмектi дамыту және жетiлдiру, ЖПД қызметiн дамыту;

4) ҚР Премьер-Министi және Денсаулық сақтау министрi және облыс әкiмi арасындағы Меморандуммен көзделген индикаторлық көрсеткiштерге қол жеткiзудi қамтамасыз ету;

5) бюджет қаражаттарын тиiмдi және оңтайлы пайдалану және медициналық ұйымдарда кредиторлық берешектерге жол бермеу;

6) дәрiгер кадрларының тапшылығын азайту;

7) халыққа сапалы медициналық көмектiң қолжетiмдiлiгiн қамтамасыз ету;

8) медициналық ұйымдардың материалдық-техникалық базасын нығайту және медициналық ұйымдарды жарақтандырылуын қамтамасыз ету.

2017 жылға нақты индикаторлар және түпкiлiктi көрсеткiштер белгiлендi, олар ана өлiмiне жол бермеу, нәресте өлiмiн азайту және әлеуметтiк елеулi ауруларды төмендету.

Мақсатты индикаторларды мониторингi халық денсаулығын қорғау бойынша барлық деңгейлердi жүзеге асырылып жатқан iс-шаралардың тиiмдiлiгiн бағалауға мүмкiндiк бередi және сала қызметкерлерiнiң жауапкершiлiгiн маңызды артады.

Бұдан басқа, мiндеттi әлеуметтiк медициналық сақтандыру жүйесiнде ынтымақты жауапкершiлiктi енгiзу бiзге медициналық көмек сапасын жақсартуға және тиiсiнше облыс халқының денсаулық көрсеткiшiн арттыруға мүмкiндiк бередi.

«Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттiк бағдарламасын жүзеге асыру аясында облыстық денсаулық сақтау ұжымдары қызметiнiң 2015 жылғы қорытындысы және 2016 жылға арналған негiзгi бағыттары туралы

Ел басы Нұрсұлтан Әбiшұлы Назарбаевтың 2015 жылы 30 қарашадағы «Қазақстан жаңа жаhандық нақты ахуалда: өсiм, реформалар, даму» атты қазақстан халқына Жолдауында денсаулық сақтау саласын дамыту, және де қазақстандықтардың өз денсаулығына жауапкершiлiгiне қатысты мәселелер баса айтылды.

Сонымен қатар Мемлекет басшысы бекiткен «Бес институционалдық реформаны жүзеге асыру жөнiндегi 100 нақты қадам» шеңберiнде жаңа заңдар қабылданып елiмiздi нығайтуға бағытталған iс-шаралар басталып та кетткенi бәрiңiзге мәлiмi.

Халық денсаулығын жақсарту, ел-тұрғындарының өмiр жасын ұзартудың ең негiзгi жолдары, ана мен бала денсаулығын қорғау, туберкулез, қан айналым жүйесi, онкологиялық ауруларынан өлiм-жiтiмдi азайтып жағдайды тұрақтандыру, осы мақсаттар жаңа қабылданған «Денсаулық» мемлекеттiк бағдарламасы шеңберiнде iске асыру бiздiң күнделiктi қызметiмiзде ең басты орын алуы мiндет.

Бүгiнгi алқа мәжiлiсiнде денсаулық сақтау саласының 2015 жылғы қорытындысы мен 2016 жылдың басты мақсаттары сiздердiң назарларыңызға ұсынылады.

Облыс халқына жыл бойы 33 ауруханалық ұйым, 7 дербес БМСК ұйымы, 103 дәрiгерлiк амбулатория, 58 ФАП, 398 МП, қалалық жедел медициналық жәрдем станциясы, облыстық қан орталығы, облыстық ЖИТС орталғы және 5 басқа да мемлекетiк ұйым, сондай-ақ 16 жеке меншiк амбулаторлық-емханалық және 4 ауруханалық ұйым медициналық қызмет көрсетедi.

Ауруханалық ұйымдардың төсек-орын қуаты 2015 жылы 5%-ға қысқарды (4974 тен 4697 төсекке дейiн).

10 мың тұрғынға шаққанда сәйкесiнше қамтамасыз етiлу 51,0 республикалық көрсеткiште 63,1 құрады.

Облыс стационарларында 2015 жылы 113 364 науқас емделдi, ол 2014 жылға қарағанда 4%-ға аз (2014 жылы — 117 859 пациент).

Халық денсаулығын жақсартуға бағытталған, медицина ұйымдарының тұрақты жұмысын қамтамасыз ету үшiн ең маңызды жағдайлардың бiрi денсаулық сақтау iс-шараларын және ұйымдардың материалдық-техникалық базасын дамытуды сайма-сай қаржыландыру болып табылады.

Денсаулық сақтау бюджетi 2015 жылы 23,4 млрд теңгенi құрады, 2014 жылмен салыстырғанда 1,3%-ға өстi (23,1 млрд теңге). 2015 жылдың қорытындысы бойынша бюджеттi игеру 99,8% құрады.

2015 жылы республикалық бюджеттi нақтылағанда денсаулық сақтау басқармасы дәрi-дәрмекпен қамтамасыз ету бойынша кредиторлық берешектердi өтеу үшiн 166,3 млн теңге сомада қосымша қаржылай қаражат тартқан болатын.

2015 жылы 6 жаңа нысан пайдаланылуға берiлдi (соның iшiнде Аршалы ауданы Қостомар ауылында ФАП, 5 дәрiгерлiк амбулатория Аршалы ауданы Михайловка с., Бұланды ауданы, Қараөзек а., Бурабай ауданы, Бурабай кентi, Целиноград ауданы, Талапкер с., Қорғалжын ауданы, Сабынды а.).

2016 жылы 2015 жылдан ауысқан 8 объектiнiң құрылысы жалғастырылуда (соның iшiнде: 2 емхана Ақкөл, Зерендi аудандарында; 1 аурухана емханасымен 70 төсекке арналған Державинск қ., дәрiгерлiк амбулаториялар Бурабай ауданының Веденовка, Атамекен ауылдарында, Зерендi ауданы, Троицкое с., Целиноград ауданы, Қабанбай батыр а., есiл ауданы, Интернациональное с.).

2015 жылы денсаулық сақтаудың 11 нысанына жалпы сомасы 558,3 млн теңгеге ағымдағы және күрделi жөндеу жүргiзiлдi (соның iшiнде республикалық бюджет есебiнен 6 нысан 78 млн теңге сомаға, және жергiлiктi бюджеттен 5 нысан 480,3 млн теңге сомаға).

Облыстық бюджет есебiнен барлығы 105 медицналық жабдық алынды, 13 санитарлық автокөлiк, жедел медициналық станциясына арналған «Адис» бағдарламалық жабдық, 70 бейнебақылау камерасы жалпы сомасы 248,8 мың теңгеге алынды.

Медициналық ұйымдардың жабдықталуы 56,1 %-дан 56,4 %-ға дейiн ұлғайды.

Өкiнiшке орай, салаға бөлiнiп жатқан қаржылай қаражаттарға қарамастан, халық денсаулығының негiзгi көрсеткiштерiнiң жақсы болуын қалайды.

Сондықтан бiздiң алдымызда салынған қаражаттардың тиiмдiлiгiн жақсарту бойынша мiндеттер тұр.

Медициналық қызметтердiң сапасының басты құрылымы бiлiктi кадрлардың болуы табылады.

Мемлекеттiк медициналық ұйымдардағы дәрiгерлер мен орта буын медицина қызметкерлерiнiң саны есеп беру кезеңiнде дәрiгерлер 1842 ден 1804 дейiн, ал орта буын медицина қызметкерлерiнiң саны 6122 ден 6074 адамға дейiн азайды.

Жыл бойы кадрларды тарту және бекiту бойынша айтарлықтай жұмыстар жүргiзiлдi. Облыстың медицина ұйымдарына 338 жас маман келдi, оның 102 дәрiгер және 236 орта буын медицина қызметкерлерi.

48 медицина қызметкерiне тұрғын үй бөлiндi, 11,3 млн теңге сомада 82 жас маманға «жәрдемақы» төлемi жүргiзiлдi. 37 жас маманға үй алуға жалпы сомасы 99,8 млн теңге кредит бөлiндi.

Бюджет есебiнен және шаруашылық субъектiлер қаражаттар тартып студенттердiң оқуын төлеу бойынша жұмыстар жүргiзiлуде.

Осылайша, мамандармен толықтыру және бекiту мақсатында облыс гранты есебiнен 78 студенттiң оқуы төленедi, соның iшiнде 20 студент облыс әкiмiнiң атаулы шәкiртақы есебiнен, 24 студент аудан әкiмдерi есебiнен және 34 студент шараушылық субъектiлер есебiнен оқытылуда.

Медициналық ЖОО-да, ғылыми орталықтарда, медициналық колледждерде 684 жәрiгер және 2022 орта буын медицина қызметкерлерi бiлiктiлiктi арттыру және қайта даярлаудан өттi.

Облыс бойынша дәрiгерлердiң жалпы санаттылығы 0,2%-ға артты, 50,4% дан 50,6% дейiн, ОМҚ санаттылығының жалпы пайызы 0,1%-ға артты 45,6% дан 45,7% дейiн.

Жылдың қорытындысы бойынша облыс халқының денсаулық ахуалы келесiдей суреттелген.

2015 жылы облыста туу көрсеткiшi 6% төмендеп, республикалық 22,9 көрсеткiште 17,3 құрады.

Туу көрсеткiшi Жарқайың (8,2), Еңбекшiлдер (9,0), Зерендi (9,8), Қорғалжын (11,4), Сандықтау (11,4), Астрахан (11,6) аудандарында төмендегенi байқалады.

Жалпы өлiм-жiтiм деңгейi 2,5% ұлғайған, ол республикалық көрсеткiштен 23%-ға жоғары.

Жалпы өлiм-жiтiмiнiң жоғары көрсеткiштер Сандықтау (12,97), Бұланды (12,39), Есiл (11,88), Жарқайың (11,62) аудандарында тiркелген.

Қайтыс болғандардың құрамында 29%-ын жүрек-қан тамыры ауруларымен, 13% — ы онкологиялық аурулар, 12% — ы тыныс алу органдары аурулары, 10,6% — ы жарақаттану, оқыс оқиғалар, улануларды құрайды.

2014 жылмен салыстырғанда туудың төмендеу және жалпы өлiм-жiтiмнiң ұлғаюының нәтижесiнде облыста халықтың табиғи өсiмi 4,5% -ға төмендеп (7,33 ден 7,00 дейiн) және бұл көрсеткiш республикалықтан 2 есеге төмен (ҚР — 15,33).

Науқастарды емдеу және диагностикалауға заманауи жаңа технологияларын енгiзу халыққа жоғары мамандандырылған медициналық көмектiң қол жетiмдiлiгiн қамтамасыз етуге мүмкiндiк бередi.

Есеп беру кезеңiнде 600 астам науқас жоғары мамандандырылған медициналық көмек алды. Оның қан айналым жүйесi аурулары 46% (277 пациент), жарақатталған науқастар 18% (110 науқас) және басқалары 26% (156 науқасты) құрайды.

ЖММК жоспарлы түрде 35%, шұғыл түрде — 64% пациентке көрсетiлдi.

Облыста ЖММК көлемдерiн кеңейту бойынша жұмыс жалғастырылуда.

2016 жылы басқа да облыстық және қалалық стационарларда ЖММК көрсету жоспарланып отыр

Мақсатты топтарға профилактикалық тексерулер жүргiзгенде ауруларды ерте диагностикалауға бағытталған, iсшаралардың сапасы өте маңызды болып табылады.

Осылайша, «Саламатты Қазақстан» мемлекеттiк бағдарламаны iске асыру кезеңiнде 2 млн. жуық скринингтiк тексерулер өткiзiлдi.

19 мыңнан астам адамда патология анықталды, ол тексерiлгендердiң жалпы санының 1,0% құрайды.

5 жылдың iшiнде скринингтiк тексерулердiң нәтижелерi бойынша диспансерлiк есепке 14,5 мың науқас есепке алынды, ол патологиямен анықталған пациенттер санының 74% құрайды (19 433 науқас). Диспансерлiк науқастардың барлық тобы сауықтырылды.

Ана мен бала өлiмiнiң көрсеткiштерi бәсекеге қабiлеттi әлемдiк рейтнгiсiнде елiмiздiң орнын анықтайтын, негiзгi индикаторлардың бiрi болып табылады.

Жағдайды жақсарту үшiн келесi iсшаралар жүргiзiлуде:

- жүктi, босанатын, босанған және жаңа туған балаларға көмек көрсету бойынша медициналық қызметкрелердi үздiксiз оқыту;

- жүктi әйелдер, жаңа туған балаларға перинаталдық көмектi өңiрлендiрудi сақтау;

- диагностика және емдеудiң алгоритмдерi мен хаттамаларын орындау;

- перзентхана және балалар ұйымдарының материалдық-техникалық базаларын жақсарту.

Нәресте өлiмi 2015 жылдың қорытындысы бойынша 7,6% төмендеп, 9,4 республикалық көрсеткiште 2014 жылғы 9,2 қарсы 8,5 құрады.

Нәресте өлiмiнiң жоғары көрсеткiшiне жол берген Шортанды (19,3), Сандықтау (17,7), Жақсы (16,3), Бурабай (15,4) аудандары мен Көкшетау қ. (10,2).

Ана мен нәресте өлiмiн одан әрi төмендету бойынша шаралар денсаулық сақтау саласын дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттiк бағдарламасын iске асыру бойынша iс-шаралар жоспарының аясында жалғастырылатын болады.

Осыған байланысты медицина ұйымдарының бас дәрiгерлерi аудан және қала әкiмдiктерiмен бiрлесiп ана мен бала денсаулығын қорғау, соның iшiнде үй басы аралауларды сапалы жүргiзу, әйелдердi жүктiлiгiне дейiн сауықтыру, халықтың әлеуметтiк-осал топтарымен жұмысты нақтылап, санитарлық -ағарту жұмысын күшейтiп, әсiресе азаматтардың өзiнiң және балаларының денсаулығына ынтымақты жауапкершiлiгiне бағытталған iсшараларды өңдеуi қажет.

Есеп беру кезеңiнде әлеуметтiк-елеулi аурулардан, соның iшiнде туберкулезден, қатерлi iсiктерден, қан айналым жүйесi ауруларынан халықтың аурушаңдығын азайту бойынша белсендi жұмыс жүргiзiлдi.

2015 жылы халықтың туберкулезбен аурушаңдық көрсеткiшi 6% азайды (облыста 77,6 дан 72,9 дейiн; ҚР 66,4 тен 58,5 дейiн), өлiм көрсеткiшi 8% азайды (облыста 4,9 дан 4,5 дейiн; ҚР 4,9 дан 3,8 дейiн).

Туберкулез аурушаңдығының жоғары болуының себептерiнiң бiрi пенитенициярлық жүйе мекемелерiнде эпидемиологиялық жағдайдың күрделi болуынан.

Осы жағдайды ескере отырып, бас бостандығынан айыру орындарынан босаған, туберкулез науқастарды толық емдеу үшiн азаматтық және пенитенциярлық сектордың сабақтастық мәселелерi бiрлесе өңiделiп, үкiметтiк емес ұйымдармен тығыс iс-қимыл iске асырылуда.

Есеп беру кезеңiнде туберкулез ауруымен ауырған балаларға 25 орынға арналған туберкулезге қарсы «Арай» балалар санаторийi ашылды.

Туберкулезге қарсы емдеуде маңызды роль науқастарға әлеуметтiк көмек бөлiнуде. Туберкулез науқастарға әлеуметтiк көмек көрсету деңгейi жыл сайын өсуде және 2015 жылы 68,1 млн теңгенi құрады.

Туберкулездi ерте анықтап және қолдау сатысында емдеуде БМСК ұйымдарының ролi кеңейтiлдi.

Бiрақ туберкулезбен аурушаңдық Аршалы (102,9), Қорғалжын (95,6), Жақсы (90,9) аудандары мен Степногорск қ. (111,9) жоғары болып қалуда.

2014 жылмен салыстырғанда онкопатологиямен аурушаңдық 3,7% азайған.

Онкопатологиядан өлiм-жiтiм 2015 жылы 1,2% азайды.

Бiрақ та облыста онкопатологиядан халықтың аурушаңдығы мен өлiмi деңгейi республикалық көрсеткiштен жоғары болып отыр, тиiсiнше 15,0% және 27%.

Онкопатологиядан аурушаңдық көрсеткiштерi облыстық көрсеткiштен жоғары Сандықтау (325,3), Ақкөл (276,5), Еңбекшiлдер (275,7), Бурабай (273,3) аудандары мен Степногорск қ. (293,5).

Өлiм-жiтiм құрылымында 1-шi орында — өкпе iсiгi (14,3%), 2-шi орында — сүт безi iсiгi (12,17%), 3-шi орында — жуан және тiк шек iсiгi (9,46%), 4-шi орында терi iсiгi (9,46%), 5-шi орында — асқазан iсiгi (8,30%).

Есеп беру жылында халыққа онкологиялық көмек көрсетудi жақсартуға, соның iшiнде қатерлi iсiктердi ерте анықтау, бастапқы медициналық-санитарлық көмек мамандарын оқыту, скринингтiк тексерулердiң сапасын жақсарту, аудандарда онкологиялық кабинеттердi ашуға бағытталған кешендi iс-шаралар жүргiзiлдi.

Бұл шаралар ерте сатыда анықталған онкологиялық науқастардың үлесiн 55,8% дан 60,0% дейiн ұлғайтып және 5 жылға 0,8 % ден 50,9% дейiн өмiр жасын ұзартуға қол жеткiзiлдi.

«Саламатты Қазақстан» мембағдарламаны, кардиологиялық және кардиохирургиялық көмектi дамыту бағдарламасын iске асырудың нәтижесiнде, 2015 жылы 2014 жылмен салыстырғанда қан айналым жүйесi ауруларынан аурушаңдықты азайтуға қол жеткiзiлдi.

Осылайша, ҚАЖА аурушаңдық 11% азайды, (2014ж. 1936,5 тен 2015 ж. 1723,1 дейiн (ҚР 2014 жылы — 2394,7, 2015 жылы -2323,8).

Бiрақ, өлiм-жiтiм көрсеткiшi 14% ұлғайды (облыста 279,6 дан 326,5 дейiн; ҚР 207,7 ден 200,26 дейiн).

Осыған байланысты жедел жәрдем, бастапқы медциналық-санитарлық көмек және облыстық инсульттiк, кардиохирургиялық орталықтардың қызметiнiң өзара iс-қимыл жұмысын жақсарту қажет.

Психиатриялық және наркологиялық қызметтi оңтайландыру және үйлестiрудi арттыру үшiн облыста 2015 жылы облыстық ұйымдарды өңiрлiк ұйымдармен бiрiктiру жолымен қайта құрылымдау жүргiзiлдi.

Психикалық және наркологиялық бұзушылықтармен көрсеткiштер республикалық орташадан төмен және 2014 жылмен салыстырғанда психикалық 13%, және наркологиялық бұзушылықтармен 14% (облыста психикалық 2014 жылы 52,9 дан 2015 жылы 46,0 дейiн; ҚР 2015 жылы — 55,0), облыста наркологиялық 2014 жылы 164,7 ден 2014 жылы 143,2 дейiн; ҚР 2015 жылы -216,6).

Суицидтердiң алдын алу өзектi мәселе болып табылады. Осыған байланысты бейiндi қызметтер iшкi iстер департаментi, бiлiм басқармасының қатысуымен осы бағыттағы жұмысты күшейтсiн, суицидтердiң алдын алу мәселелерi бойынша мүдделi мамандарды оқыту жүргiзу.

Облыстың, әсiресе ауыл халқына сапалы қолжетiмдi медициналық көмектi қамтамасыз етуде, телемедицина маңызды роль атқарады.

Облыс бойынша 2011 жылдан 2015 жыл аралығында телемедицина арқылы кеңес беру 3,7 есеге және бейне кеңес беру 4 есеге (3323- кеңес беру, 1236 –бейнекеңес берулердiң) өскенi байқалады.

Телемедицина құралы арқылы 2015 жылы облыстың медицина ұйымдарымен 80 селекторлық мәжiлiс, сондай-ақ ғылыми орталықтардың мамандарын тарту арқылы 77 консультация өткiзiлдi.

Облыста санитарлық авиацияның 5 қызмет атқаруында 1930 шақыруға, орташа жыл сайын 386 шақырулар бойынша қызмет көрсетiлдi. 16 ұшу және санитарлық автокөлiкпен 369 шығу iске асырылды. Осылайша 237 пациент облыстық клиникаларға жеткiзiлдi, 67 оперативтiк араласулар жүргiзiлдi.

2016 жылы «Денсаулық» Мембағдарлама аясында санитарлық авиация қызметi және телемедицинаны одан әрi дамыту қарастырылған және медициналық ұйымдар жоспарланған iсшараларды iске асырылуын қатмамасыз ету қажет.

Мембағдарламамен амбулаторлық тегiн дәрi-дәрмекпен қамтамасыз ету, әсiресе бастапқы медициналық-санитарлық көмек ұйымдары iске асыру жүйесiн жетiлдiру көзделген.

Бүгiнгi таңда дәрiлiк заттарды босатуды облыс бойынша БМСК ұйымдары жанынан ашылған 105 мемлекеттiк дәрiхана пункттерi, оның 81 ауылдық елдi мекендерде, сондай-ақ мемлекеттiк-жеке әрiптестiк аясында жеке құрылымдар (Атбасар «Жень-шень» ЖК (тек Атбасар қ.), Шортанды ауданында «Коровина» ЖК (8 ауылда), Степногорск қ. «Бокарева» ЖК арқылы iске асырылады.

Амбулаторлық дәрiлiк заттармен қамтамасыз ету үшiн жергiлiктi бюджеттен 2015 жылы — 1,3 млрд теңге бөлiндi.

2015 жылы тегiн дәрiлiк заттар алатын диспансерлiк науқастардың саны 121 мыңнан астам адамды құрады және тегiн дәрiлiк заттардың тiзбесi 400 аталымға дейiн кеңейтiлдi.

Есеп кезеңiнде «Саламатты Қазақстан» мемлекеттiк бағдарламасын iске асыру аяқталды, оның аясында халық денсаулығын қорғау саласында мемлекетiтк және үкiметтiк емес ұйымдардың қатысуымен облыста кең ауқымды iс-шаралар жүзеге асырылды. Халық денсаулығының ахуалы және денсаулық сақтау қызметiнде оң динамика және «Саламатты Қазақстан» бағдарламасын iске асырудың кумуллятивтi қорытындысы болып табылады.

Мемлекеттiк бағдарламаны iске асырудың қорытындылары және халық денсаулығының ахуалының қол жеткiзiлген көрсеткiштерi слайта көрсетiлген:

  • 2015 жылдың қорытындысы бойынша күтiлетiн өмiр сүру жасы 2011 жылғы 66,69 қарсы 69,84 жасты құрады;
  • халық өлiмiнiң көрсеткiшi 19,8% азайып және 1 мың тұрғынға шаққанда 2011 жылғы 12,07 қарсы 9,67 құрады;
  • ана өлiмiнiң көрсеткiшi 19,8% азайып және 1000 тiрi туылғанға шаққанда 2011 жылғы 32,3 қарсы 32,3 құрады;
  • нәресте өлiмiнiң көрсеткiшi 37,9% азайып және 1000 тiрi туылғанға 2011 жылғы 15,8 қарсы 9,8 құрады;
  • халықтың туберкулезбен аурушаңдық көрсеткiшi 28,75% азайып және 100 мың тұрғынға шаққанда 102,3 қарсы 72,9 құрады;
  • халықтың туберкулезден өлiм-жiтiмi 44,4% азайып және 100 мың тұрғынға шаққанда 2011 жылғы 8,1 қарсы 4,5 құрады;
  • 2015 жылдың қорытындылары бойынша I-II сатыда анықталған қатерлi iсiктердiң үлес салмағы 52,8% құрады, ол 2011 жылмен салыстырғанда 19,9% көп (42,3%);
  • 2015 жылдың қорытындылары бойынша қатерлi iсiктермен науқастардың 5 жылдық өмiр сүру ұзақтығының үлес салмағы 50,9% құрады, ол 2011 жылдың деңгейiнен 2,9% артық (49,4%);
  • 15-49 жастағы топта АИТВ-инфекциясының таралуы 0,1 % құрады, 0,11% жоспарда.

Сонымен қатар есеп беру жылында Денсаулық сақтау және әлеуметтiк даму Министрi мен облыс әкiмдiгi арасындағы Меморандумда көзделген денсаулық сақтаудың бiрқатар көрсеткiштерiне қол жеткiзiлмедi, соның iшiнде: жалпы өлiм-жiтiм бойынша (индикатор — 10,11, факт — 10,36), ана өлiмi (индикатор — 15,7, факт — 25,9), қатерлi iсiктерден өлiм (индикатор — 125,5, факт — 128,38), жарақат және оқыс оқиғалардан өлiм (индикатор — 121,28, факт -122,33), медицина ұйымдарында ақпараттық технологияларды енгiзу (индикатор — 20%, факт — 1,3%), сондай-ақ денсаулық сақтаудың жаңа нысандарын енгiзу (план — 9, факт — 5).

Құрметтi әрiптестер!

«Бес институтционалды реформаларды iске асыру бойынша 100 нақты қадам» Қазақстан Республикасының Президентi Н.Ә. Назабаевтың Ұлттық жоспарының негiзiнде, ағымдағы жылы Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған «Денсаулық» жаңа Мемлекеттiк бағдарламасын орындау басталуда, ол денсаулық сақтаудың бар проблемаларын шешуге бағытталған, негiзгi құжат болып табылады.

Облыс халқының денсаулық көрсеткiшiн, денсаулық сақтауды дамытудың бар проблемаларын есепке ала отырып, 2016 жылға келесi басымды бағыттар айқындалды:

1) Ақмола облысы бойынша денсаулық сақтау саласын дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған «Денсаулық» Мемлекеттiк бағдарламасын iске асыру бойынша iс-шаралар жоспарының орындалуын қамтамасыз ету;

2) бастапқы медициналық-санитарлық көмектi жетiлдiру және дамыту;

3) Денсаулық сақтау және әлеуметтiк даму Министрi мен облыс әкiмдiгi арасындағы Меморандумда көзделген индикаторлық көрсеткiштерге қол жеткiзудi қамтамасыз ету;

4) бюджет қаражаттарын тиiмдi және оңтайлы пайдалану және медицина ұйымдарының кредиторлық берешектерiн азайту;

5) дәрiгер кадрларының тапшылығын азайту.

Қойылған мақсаттарға қол жеткiзу үшiн 2016 жылға қарай нақты индикаторлар мен түпкiлiктi көрсеткiштер белгiлендi, олар ана өлiмiне жол брмеу, нәресте өлiмiн, туберкулез және басқа да аурушаңдықтарды азайту.

Мақсатты индикаторлардың мониторингi халық денсаулығын қорғау бойынша барлық деңгейлерде iске асырылып жатқан iс-шаралардың тиiмдiлiгiн объективтi бағалауға және сала қызметкерлерiнiң жауапкершiлiгiн маңызды көтеруге мүмкiндiк бередi.

Айқындалған нәтижелерге қол жеткiзу үшiн ұйымдастырушылық басқару шаралары көзделген.

Бұдан басқа, әлеуметтiк медициналық сақтандыру аясында ынтымақты жауапкерлiктi енгiзу бiзге медициналық көмектiң сапасын және тиiсiнше облыс халқының денсаулық көрсеткiштерiн маңызды жақсартуға мүмкiндiк бередi.

 

Мақаланы құрған күні 16.04.2015 17:34
Мақаланы жаңартқан күні 30.05.2017 14:42
Қаралым саны: 458

Пошталық мекенжайы: Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 83 индексі: 020000

Облыс әкімінің қабылдау бөлмесі:
8 (7162) 29-72-00

Қабылдауға жазылу:
8 (7162) 29-72-43

Жеке және заңды тұлғалардың өтініштері бойынша ақпарат:
8 (7162) 29-72-71

Шығыс хат-хабарлар бойынша ақпарат:
8 (7162) 29-72-49

Кіріс хат-хабарлар бойынша ақпарат:
8 (7162) 29-72-44

Факс:
8 (7162) 29-72-98

Электрондық пошта адресі: akim@akmo.kz

Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша келесі телефондар бойынша хабарласуға болады: 8 (7162) 29-72-25, 29-72-54, 29-72-23

Яндекс.Метрика
@2017 Ақмола облысының ресми интернет-ресурсы

ОБЛЫСТЫҚ ӘКІМДІКТЕРДІҢ ИНТЕРНЕТ-РЕСУРСТАРЫ

Астана қаласының әкімдігі

Алматы қаласының әкімдігі

Ақтөбе облысының әкімдігі

Алматы облысының әкімдігі

Атырау облысының әкімдігі

Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі

Жамбыл облысының әкімдігі

Батыс Қазақстан облысының әкімдігі

Қарағанды облысының әкімдігі

Қостанай облысының әкімдігі

Қызылорда облысының әкімдігі

Маңғыстау облысының әкімдігі

Павлодар облысының әкімдігі

Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі

Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі

АУДАНДЫҚ ӘКІМДІКТЕРДІҢ ИНТЕРНЕТ-РЕСУРСТАРЫ

Көкшетау қаласының әкімдігі

Степногорск қаласының әкімдігі

Ақкөл ауданының әкімдігі

Аршалы ауданының әкімдігі

Астрахан ауданының әкімдігі

Атбасар ауданының әкімдігі

Бұланды ауданының әкімдігі

Бурабай ауданының әкімдігі

Егіндікөл ауданының әкімдігі

Еңбекшілдер ауданының әкімдігі

Ерейментау ауданының әкімдігі

Есіл ауданының әкімдігі

Жақсы ауданының әкімдігі

Жарқайың ауданының әкімдігі

Зеренді ауданының әкімдігі

Қорғалжын ауданының әкімдігі

Сандықтау ауданының әкімдігі

Целиноград ауданының әкімдігі

Шортанды ауданының әкімдігі

ВЕДОМСТВОЛЫҚ БАҒЫШТЫ БАСҚАРМАЛАРДЫҢ ИНТЕРНЕТ-РЕСУРСТАРЫ

Ақмола облысының архивтер мен құжаттамалар басқармасы

Ақмола облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы

Ақмола облысының ветеринария басқармасы

Ақмола облысының ішкі саясат басқармасы

Ақмола облысының мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылау басқармасы

Ақмола облысының денсаулық сақтау басқармасы

Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы

Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы

Ақмола облысының мәдениет басқармасы

Ақмола облысының білім басқармасы

Ақмола облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы

Ақмола облысының мемлекеттік сатып алу және коммуналдық меншік басқармасы

Ақмола облысының жастар саясаты мәселелері басқармасы

Ақмола облысының дін істері басқармасы

Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы

Ақмола облысының жердiң пайдаланылуы мен қорғалуын бақылау басқармасы

Ақмола облысының тілдерді дамыту басқармасы

Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы

Ақмола облысының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы

Ақмола облысының ауыл шаруашылығы басқармасы

Ақмола облысының құрылыс басқармасы

Ақмола облысының туризм басқармасы

Ақмола облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы

Ақмола облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы

Ақмола облысының қаржы басқармасы

Ақмола облысының дене шынықтыру және спорт басқармасы